2020/05/18

Olvasási szokások (book tag)

Sziasztok! A mai blogbejegyzésben egy kihívást fogok teljesíteni. Mostanában több helyen is láttam ezt a tag-et, ezért döntöttem úgy, hogy én is megcsinálom. Fogadjátok sok szeretettel, remélem tetszeni fog!
A bejegyzés végén pedig néhány másik bloggert is kihívok.
.
.
1.) Van külön olvasókuckód?
Nincs. Vagy az ágyamban olvasok, vagy pedig az udvaron.

2.) Hogyan jelölöd, hogy hol tartasz a könyvben? Könyvjelzők vagy papírfecnik?
Általában könyvjelzőzni szoktam, de ha egy könyv nagyon izgalmas, nincs nálam könyvjelző és hirtelen kell letennem, akkor vagy egy papírfecnit tépek, vagy pedig zsepit teszek a lapok közé.

3.) Mindig el kell jutnod egy fejezet végéig, vagy le tudod tenni bárhol?
Nem tudom letenni bárhol. Mindig elolvasom a fejezet végéig, vagy pedig ha tényleg nagyon sürgősen le kell tennem, akkor a bekezdés végéig olvasom el. De igazából mindig elolvasom az adott fejezetet.

4.) Szoktál nassolni vagy inni olvasás közben?
Enni soha, inni szoktam néha. Főleg kávét, de néha-néha teát is.

5.) Szoktál zenét hallgatni, esetleg tévét nézni?
A tévé néha megy a háttérben, de a zene KI VAN ZÁRVA! Nagyon el tudja vonni a figyelmemet a könyvről.

6.) Egyszerre hány könyvet szoktál olvasni?
Régen volt, hogy egyszerre nagyon sokat olvastam, akár hatot is, de most már CSAK ÉS KIZÁRÓLAG egyszerre egyet! Jobban is tudok így haladni.

7.) Otthon vagy máshol olvasol szívesebben?
Otthon. Igazából máshol nem is szoktam. Régebben olvastam a suliban is, de mostanában már nem szoktam.


8.) Hangosan vagy csak magadban olvasol?
CSAKIS magamban! Soha nem tudnék hangosan, úgy sokkal lassabban haladnék.

9.) Szoktál előre olvasni vagy kihagyni oldalakat?
Nem. Soha nem tudnék kihagyni oldalakat, akármennyire rossz is a könyv. Előre olvasni sem szoktam, bármit lespoilerezhetnék úgy magamnak.

10.)  Megtöröd a könyvek gerincét vagy úgy vigyázol rájuk, mintha újak lennének?
SOHA nem töröm meg a könyvek gerincét. Nagyon vigyázok rájuk, nem szeretném, ha bármi sérülés történne velük.

11.) Szoktál írogatni könyvekbe, vagy kivagy magától a gondolattól is, hogy firkálj beléjük?
Nem tudnék egy betűt sem beleírni a könyveimbe. Ha egy rész tetszik, ragasztok oda egy post-it-et, de beleírni nem írok.

12.) Olyan ember vagy, aki elhajítja a könyvet a szoba másik sarkába, ha nagyon idegesítő regényt olvas?
Nem! Soha nem lennék képes ilyenre, Ha egy regény idegesítő, fejben átkozom a szereplőket vagy a történetet, de nem hajítom el.


13.) Ha szembejön veled egy ismeretlen szó, azonnal rákeresel?
Nem nagyon történt még olyan, hogy ismeretlen szó lett volna egy könyvben (Az Ambrózy-könyvekben voltak, de mind ki volt lábjegyzetezve), de ha lenne, mindenképpen rákeresnék.

14.) Mit olvasol most?
Olvasási válságom van, nem igazán tudok most olvasni, de tervezek belekezdeni az Eve&Adam-be,

15.) Milyen könyvet vettél legutóbb?
Nemrég megleptem magam három könyvvel azért, mert év végén kitűnő leszek. Az egyik ilyen például Fábián Janka: A könyvárus lány c. könyv.

16.) A sorozatokat vagy az egyrészes könyveket szereted jobban?
Mindenképpen a sorozatokat! Az egész világot és a szereplőket is jobban meg tudom ismerni, szeretni.

17.) Van olyan könyv, amit mindig előrehozol, és szeretettel ajánlasz mindenkinek?
Igen. Főként a kedvenceimet szoktam, mint például Harry Potter vagy Szent Johanna gimi, de sokszor kevésbé hype-olt könyveket is szoktam ajánlani,


AKIKET ÉN KIHÍVOK:  @minimalistbooks , @_justreadwithme_ és @ria.konyvei

1 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy te is meg fogod csinálni ezt a tag-et, kíváncsian várom a te válaszaidat is! :)

    VálaszTörlés