2019/08/27

My endless long TBR list - avagy a kívánságlistám élén álló 10 könyv

Sziasztok! Mint ahogy az a címből már kiderült, a mai blogbejegyzésem keretében elhozom nektek a kívánságlistám élén álló 10 könyvet.
(Nem sorban)
Egyébként tudni kell rólam, hogy a kívánságlistám élén álló könyvek körülbelül havonta változnak, de én most a jelenlegi állást hozom el nektek. :) Jó szórakozást!

1. A tél jegyesei (A tükörjáró 1.)
 

Amikor megjelent ez a könyv magyarul, még nem igazán keltette fel az érdeklődésemet. Egyedül a borítója volt az, ami tetszett, de a fülszövege nem volt az igazi, viszont akkora rajongást váltott ki az olvasókból, hogy eldöntöttem, nem halogathatom tovább.
Kíváncsi lettem a világra, a történetre, tehát mindenképpen elolvasom hamarosan. Remélem nekem is elnyeri a tetszésemet. :)











2. Az álmok első könyve (Silber-trilógia 1.)

Sokáig ezt a könyvet sem szerettem volna elolvasni, mert ez sem keltette fel az érdeklődésemet. Az írónő másik trilógiáját, az Időtlen szerelmet imádtam (Bár a Smaragdzöldet nem olvastam még, de tervben van) és kicsit féltem, hogy lehet, hogy csalódnék ebben a sorozatában. De itt is a hype nyert: Annyian szeretik, hogy eldöntöttem, én is sort kerítek rá minél hamarabb.
(Btw. a borító fenomenális)












3. Fellegszálló

Ez a könyv már a megjelenésekor belopta magát a szívembe: gyönyörű borító, szuper fülszöveg.
Nem is volt kérdés, hogy elolvasom-e.
Akik olvasták, azok általában nagyon szerették, tehát kíváncsian várom, hogy nekem tetszeni fog-e. :)










4. A csábítás szabályai (Szárnysegéd Bt. 1.)

Ahw, ez a borító!
Ahogy megláttam, tudtam, hogy ezt el kell olvasnom. Nagyon izgalmasnak ígérkezik a fülszövege alapján, ezért minél hamarabb szeretném ezt is beszerezni.
Nem mellesleg most jött ki a sorozat 2. része, ami még nagyobb rajongást váltott ki az olvasókból, szóval mindenképpen elolvasom azt is!













5. Emlékezz rám (Iskolák országos versenye 3.)

Minden jöhet, ami Leiner Laura!
2013-ban úgy megszerettem az írónő könyveit, hogy azóta mindet elolvastam és nagyon kíváncsian várom az új megjelenéseket.
A Szent Johanna Gimi első részével kezdődött a nagy szerelem, még amikor 9 éves voltam.

Az IOV első része 2017-ben jelent meg, a második 2018-ban és a harmadik, a befejező pedig most fog megjelenni szeptember ötödikén, amit azonnal be is fogok szerezni!

Imádom ezt a sorozatot, nagyon izgalmas és érdekes, és tetszik, hogy egy kicsit más, mint Laura eddigi könyvei. Nehezebb hangvételű.
Nagyon ajánlom az írónő könyveit mindenkinek, aki még nem olvasott tőle. :)






6. Velünk véget ér

Colleen Hoover-től egy ideig nem igazán terveztem olvasni, de utána egy hirtelen döntés következményeként megrendeltem az Ugly love-ot, ami hatalmas kedvenc lett!
A Csúf szerelem után eldöntöttem, hogy minden CoHo könyvet el fogok olvasni, mivel az írónő egy zseni, szuperül ír.

A Velünk véget ér-t választottam ki a második CoHo olvasmányomnak, mivel ezt a könyvét szeretik a legtöbben és nagyon elkezdett érdekelni.











7. Hat varjú (Hat varjú 1.) (Grisaverzum)

Meg kell mondjam őszintén, ez a könyv sem vonzott igazán, amikor megjelent. A borítóval itt sem volt semmi gondom, ugyanis csodálatos lett, de a fülszövege egyáltalán nem tetszett.

Még mindig nem lopta be magát a szívembe az a fülszöveg, de elhatároztam, hogy csak azért is elolvasom a könyvet. Egyrészt, mert mindenki imádja, másrészt pedig mert a borítójába az első pillanattól fogva beleszerettem.
Kíváncsian várom. :)











8. Ónix (Luxen sorozat 2.)

A Luxen sorozat első részét januárban másfél nap alatt kiolvastam, tehát nem volt kérdés, hogy szeretném-e olvasni a sorozat többi részét.
Mindenképpen!

Az írónő egy eszméletlen jól felépített világot alakított ki, tár elénk, ami már az első pillanattól fogva megvett magának.

Imádtam Daemon és Katy párosát, na meg a civakodásaikat! :)

Minél hamarabb szeretném elolvasni a sorozat folytatását is.









9. Vér és csont gyermekei

A borító eszméletlen szép és a fülszöveg is nagyon izgalmas! Mi kell még? :)

Nagyon sokan szeretik ezt a könyvet, ezért remélem, nekem sem kell majd csalódnom benne. 
Minél hamarabb szeretném ezt is elolvasni.














10. A cél (Off campus 4.)

Imádom az Off campus sorozatot!
Elle Kennedy egy szuper írónő, az off campus pedig egy szuper sorozat!
Imádtam az első három részt, tehát evidens, hogy elolvasom a negyediket is. Igaz, hogy lejjebb értékelt, mint az első három, de remélem nekem teljes mértékben elnyeri a tetszésemet. :)
Kíváncsian várom.













Ennyi is lenne ez a bejegyzés, remélem tetszett nektek :)
Szép délutánt! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése