2020/04/16

Egy napom az Instagram nélkül - tapasztalatok

Sziasztok! A mai bejegyzés rendhagyó, ugyanis kivételesen nem könyvértékelést hoztam el nektek. (Bár már értékelés is van készülőben:D)
Mint ahogy azt a címből is kideríthettétek már, eltöltöttem egy napot az instagram nélkül. Tudom, hogy ez egyáltalán nem sok, de mivel nekem a napjaimhoz hozzátartozik minimum egy kis mennyiségű insta, ezért úgy gondoltam, kipróbálom, hogy milyen ha ez megszűnik. És bátran kijelenthetem, hogy annyira tetszett, hogy máskor is lesz ilyen, nem csak egy napra! :)

(a képek Pinterestről vannak)

Do you know what Hygge is? How to Hygge for Spring with Flowers is essential after enduring a long winter. Spring flowers add coziness to any home. Flowers always create a lovely homey atmosphere, and they immediately welcome people with a beautiful embrace. Hygge | Hygge Home | Spring Decor | Spring Flowers | Floral Bouquets | Flowers | Spring #happyhappynester #hygge #hyggehome #flowers  Home Decor | Living Room | Hygge Theme | Pink Rose Gold Blush Pink Color Scheme1.
Először furcsa volt. Mármint, hogy először néha nyúltam volna a telefonom után, hogy felmenjek instára, bookstagram képeket nézegessek, stb. Azonban pár órával később már egyáltalán nem éreztem késztetést, hogy ezeket megtegyem. 

Nem volt olyan nehéz elhagyni, mint azt előtte gondoltam.


Ready to style your entryway for spring but aren't sure where to start? I put all of my best spring entryways in one blog post for you! Here you will find a bunch of different ways to style your entryway and tips for styling a smaller sized entryways. I hope you can find ways to repurpose your favorite spring items to create a cozy spring entryway! My tips for styling a simple spring entryway. This thin and minimal entryway is perfect for a smaller space! If you are working with limited space2.
Tudjátok, hogy mennyire más így az ember egy napja?!
Annyival produktívabb napokat lehet így átélni, hogy azt el sem tudjuk képzelni. Nincs monoton insta-pörgetés, kattogás, telefonozás...
Kipróbálhatunk új dolgokat! Nekem eddig egy napom a telefonon kívül edzésből, olvasásból, tanulásból állt, de most rajzoltam is, Booktubereket néztem, kint voltam a kertben, kutyát sétáltattam (természetesen emberektől jól elzártan 😌) és csak úgy simán lazultam. Nem volt semmi unalmas és egyhangú a napomban.



3.
Simple Spring Home Tour | Spring coffee table decor with artificial white tulipsSokkal több időm volt így mindenre! Többet edzettem (1 óra futás, 1 óra akrobatika+erősítés) és SOKKAL több időm volt így olvasni is. (Nem mellesleg kiolvastam egy könyvet, Isabelle Broom: Ezer csillag közül te c. könyvét) Nagyon szuper volt, a következő blogbejegyzésemben ezt a könyvet fogom értékelni.


Spring is in the air. #springvibes #sky #bloom4. Sokkal szabadabbnak éreztem magam. Nem voltak kötelezettségek, és mivel nem pazaroltam feleslegesen az időmet instázásra, ezért nem kapkodtam semmivel az utolsó pillanatban, nyugodtan tudtam olvasni és tanulni is.


5.
Könnyebb volt este elaludni. Lehet persze, hogy nem csak emiatt, de tényleg más volt. Amikor néha órákat töltök a telefon képernyője előtt, soha nem alszok el ilyen könnyen. Olvastam pár oldalt este (pár fejezetet, khm) és utána azonnal el is aludtam. És mennyivel frissebben keltem reggel! :)

12 Reasons to Get Really Excited for Spring - Spring Pictures

Ennyi is lett volna ez a rövid kis bejegyzés. Még ide a végére leírom, hogy tényleg egyáltalán nem hiányzott a telefonom kézbevétele. (Mivel a telefonomon igazából szinte csak az instagramot használom, ezért igazából ma alig vettem kézbe a készüléket.) Ebből kikövetkeztethető, hogy TÉNYLEG ki lehet bírni insta nélkül. És nem is nehéz. Csak el kell határozni, mert JÓ új dolgokat kipróbálni! Lehet, hogy hamarosan lesz több insta-mentes napom is. Mert jó volt. Egyszerűen csak nyugodtnak lenni és azt csinálni ami igazán fontos és amit igazán szeretek. ♥

    




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése