2021/01/28

Vi Keeland - A viszony (recenziós könyvértékelés)

Sziasztok! A mai bejegyzésemben ismét egy Vi Keeland könyvről lesz szó, mely nem más, mint A viszony.
Nagyon köszönöm a példányt az Álomgyár Kiadónak!

ADATOK

Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ
Oldalak száma: 363
Borító: KARTONÁLT
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2020
Fordító: Márton Andrea
IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED

FÜLSZÖVEGE

Nem leszek a szeretőd!

Elbocsátás helytelen magatartásért… Nem akartam elhinni.
Kilenc éven át a belemet is kidolgoztam Amerika egyik legnagyobb cégének, és amikor hazaértem az Arubán töltött vakációról, egy hivatalos levélben kirúgtak. Csak azért, mert csináltunk egy videót a barátaimmal a nyaraláson… egy saját, személyes videót…
Dühömben kinyitottam egy üveg bort, és megírtam a levelemet a csilliárdos vezérigazgatónak arról, hogy mit gondolok a cégéről és annak bevett gyakorlatairól.
Nem gondoltam, hogy válaszol.
Azt meg végképp nem gondoltam, hogy egyszer csak levelezőtársak leszünk a gazdag rohadékkal.
Végül a pasi rájött, hogy szabálytalanul jártak el velem szemben, és visszakaptam az állásomat. De… nem ez volt az egyetlen, amit Grant Lexington meg akart tenni értem.
Biztos, hogy nem megyek bele egy viszonyba a főnököm főnökének a főnökével! Még akkor sem, ha az illető nevetségesen jóképű, magabiztos és elbűvölő.
Teljesen illetlen lenne, sőt, megbotránkoztató.
Nagyjából olyan, mint a videó, ami miatt bajba kerültem.
Két rossz nem tesz ki egy jót.
De néha kétszer akkora buli lesz belőle…


VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL:

Kimondottan szeretem Vi magyarul megjelent könyveiben azt, hogy a borítók egységesek és mindig egy-egy szín van csak kiemelve rajta. Igaz, hogy nem túlzottan vagyok oda azokért a borítókért, amelyeken emberek, karakterek szerepelnek, de őszintén mondom, itt még ez sem zavar. A főszereplőket is hasonlóan képzeltem el. 


VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL, SZEREPLŐKRŐL:

Szerencsére a Fiatal szerető után ez sem okozott csalódást, pedig nagyon féltem tőle. Hallottam már jót és rosszat is erről a könyvről, így kíváncsi voltam, nekem milyen élményt fog nyújtani. 
A könyv első száz oldala egy kicsit lassabb lefolyású volt, ott néha-néha találtam egy-egy unalmas vagy túlírt részt, de utána igazán beindultak az események.

(saját kép)

A történet in medias res kezdéssel indul, rögtön megtudjuk, mi történt Ireland-del. Egy videó miatt kirúgták a munkahelyéről és ezt nem igazán tudja feldolgozni, sőt, nem is szeretné, ezért levelet ír a főnöke főnökének a főnökének (😀), hogy mégis hogyan történhetett ez. 
Természetesen mindezt részegen írta meg, Grant azonban így sem vonakodott válaszolni...

Azt hittem először, hogy ez egy átlagos, megszokott és már kicsit unalmas romantikus történet lesz tipikus kapcsolattal, de szerencsére ez nem így lett. Ahogy elkezdtek beindulni az események, egyre többet megtudtunk Grant múltjáról is. Nagyon szeretem azokat a könyveket, ahol az író néhány fejezetben visszatekint a múltba, és ez alól ez a könyv sem volt kivétel. Mindig izgatottan vártam ezeket a fejezeteket, azonban sokszor már féltem előttük, és ez a félelem sajnos nem volt alaptalan.

Grant a múltja miatt lett olyan, amilyen. Fél közel engedni magához bárkit is, fél kapcsolatba bonyolódni, de közben mégis vonzódik Irelandhez és ez az érzés számára megszüntethetetlen. Ő évek óta az első nő az életében, akitől többet akar. Ireland se szeretne eleinte kapcsolatot kialakítani a főnöke főnökének a főnökével, de végül mégis engednek a csábításnak. Azonban egy idő után a titkok elkezdenek felszínre törni és minden kiderül.
A könyv második felét sokszor megkönnyeztem, hihetetlen, hogy Grant miket élt át és ezek után még képes szeretni, élni és közel engedni magához bárkit is. Nagyon ritkán érint meg ennyire egy történet.

Azonban mi történik, ha beüt egy nem várt esemény? Tönkretehet ez mindent, amit addig gondosan felépítettek?


Nagyon örülök, hogy végül kézbe vettem ezt a könyvet, hisz rájöttem, hogy Vi mindig képes meglepni nem várt fordulatokkal, eseményekkel. A viszony nem csak egy felszínes könyv, hanem annál sokkal több. Néha elnehezült szívvel olvastam, azonban voltak pillanatok, amikor hangosan nevettem. Imádtam a két főszereplő kapcsolatát, Grant és Ireland hihetetlen párost alkottak. A könyv vége pedig egyszerűen tökéletes. Nem sokszor mondok ilyet, de most tényleg azt érzem, hogy jobb befejezést nehezen lehetett volna írni. 

ÉRTÉKELÉSEM
5/5 csillag


"Most már tudom, hogy az életben nem minden jó dolog egyszerű! A legjobb dolgok néha bonyolultak, de csodálatosak, és megéri kockáztatni értük."

"Nincsen mindig tél, a vetés kikél."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése