2022/08/23

Elena Armas: Spanyol szerelmi átverés

 Sziasztok! A mai bejegyzésben egy hihetetlenül népszerű könyvről hoztam nektek értékelést. Erre a könyvre még a BookTok-on figyeltem fel tavasszal, és már akkor nagyon felkeltette az érdeklődésemet. Hálás köszönet a példányért a 21.század Kiadónak!

ADATOK
Kiadó: 21. Század Kiadó
Oldalak száma: 462
Borító: PUHATÁBLÁS
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2022
Fordító: Horváth M. Zsanett
IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED!

FÜLSZÖVEG

Az esküvő Spanyolországban lesz. A pasi kiállhatatlan. Három napon át úgy kell tenned az összes rokon előtt, mintha szerelmes lennél belé.

Catalina Martín szingli, de nem akar egyedül menni a nővére esküvőjére. Korábban elejtett egy megjegyzést, hogy van valami amerikai pasija, és mostanra mindenki készpénznek veszi a dolgot a családban és az ismeretségi körben. A volt pasija – és annak jelenlegi menyasszonya – például alig várják, hogy megismerkedjenek Catalina jövendőbelijével.

Négy hete van, hogy találjon valakit, aki hajlandó átrepülni vele Európába, és végig úgy tesz, mintha együtt lennének. A New York–Spanyolország repülőút hosszú, és Catalina érdes modorú családját nem lesz könnyű átverni.

Színre lép Aaron Blackford – Catalina magas, jóképű, tenyérbemászó stílusú kollégája –, aki meglepő módon felajánlja, hogy beugrik a szerepbe. Catalina legszívesebben közölné, hogy nem kér belőle – életében nem látott még ilyen idegesítő, bicskanyitogató, kiállhatatlan alakot.

De kiszolgáltatott helyzetben van, az esküvő közeleg, és mégiscsak Aaron a legmegfelelőbb megoldás. Catalina lassanként rájön, a férfi talán nem is olyan szörnyű, mint amilyennek a munkahelyén elkönyvelte.

VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL
Naaaaagyon-nagyon imádom az ilyen stílusú borítókat, az összes megvesz magának. Ha előtte nem hallottam volna erről a könyvről, a borítója miatt egészen biztosan a kosaramban landolt volna. 5/5*

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL
Eléggé féltem, hogy az óriási hype után nem fog tetszeni, de nem így lett. Egy picit lassan indult be, így az első 50-100 oldallal nehezebben haladtam a tervezettnél, de utána nagyon beindultak az események és 2 nap alatt ledaráltam a végét. Megmondom őszintén (bár nem lesz meglepő), hogy drága Aaron Blackford személyében új álompasit avattam. 

Röviden összefoglalva a lényeg annyi, hogy Catalina nővérének esküvője lesz Spanyolországban és Catalina exe oda már az új barátnőjével megy, így a lány nyilván nem szeretne tök egyedül menni. Azt hazudja az egész családjának, hogy van egy amerikai pasija, akivel elmegy az esküvőre. Azonban Linának nincs pasija. Semmilyen.

Azon gondolkodik, kit kérhetne fel a pasi-szerepre, de nem sokkal később Aaron önként ajánlkozik erre. Lina először nyilván nem szeretné, ha Aaron lenne a kísérője, azonban kénytelen lesz belátni, hogy abszolút nincs más lehetősége.

Egy igazi slow-burn sztoriról van szó, hiszen kimondottan lassan törtek elő belőlük az érzelmek, azonban az utolsó 100 oldal már egy konkrét bombarobbanás volt. 😁 Na meg a másik kedvencem, az enemies to lovers... (bár az itt annyira nem volt erős, hiszen annyira azért nem voltak ellenségek)

(saját kép)

Imádtam a két főszereplőt, Lina makacsságát és azt, hogy képes mindent túlgondolni. Aaron meg csak simán Aaron, lehetne róla regényt írni, az tuti. (NAAAGYON örültem volna a váltott szemszögnek ebben a könyvben!!!)

Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki egy szerethető, vicces, romantikus könyvre vágyik, ami biztos rabul ejti a szívét. 💗 Ez akkor egy tökéletes olvasmány a számára.

ÉRTÉKELÉSEM: 5/5

,,– Ha megbotlasz egy akadályban, és elesel, én is veled együtt esem. És együtt állunk talpra."

,,– Aaron – suttogtam két lihegés között – , ez valóságos?
[…]
– Ez a legvalóságosabb, ami megtörténhet. Valóságosabb, mint bármi a világon."

,,– A szívedet akarom, Catalina.[…]
– Akarom, ahogy én is neked adtam az enyémet."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése