2022/08/01

Vi Keeland - Kockázatos kaland

Sziasztok! A mai bejegyzésem a legújabb magyar Vi Keeland könyvről fog szólni, mely nem más, mint a Kockázatos kaland. Mivel eddig az összes elolvasott Vi Keeland könyvemet imádtam, elég nagy elvárásokkal kezdtem bele, de egyáltalán nem csalódtam. Köszönöm a példányt az Álomgyár Kiadónak!

ADATOK
Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ
Oldalak száma: 475
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2022
Fordító: Márton Andrea
IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED!

FÜLSZÖVEG

Már ​akkor tudtam, hogy Donovan Decker milyen méretű cipőt hord, mielőtt megismertem.

Annyira rohantam a reptéren, hogy nem a saját bőröndömet kaptam le a futószalagról.

Felhívtam a bőröndcímkén található számot, és a vonal túlsó végén egy mély, bársonyos hang szólalt meg. Szerencsére nála volt a csomagom.

Donovan és én egy kávézóban találkoztunk, hogy megejtsük a cserét. Ott kiderült, hogy nem csupán a hangja szexi, hanem ő maga is, és emellett okos, vicces és meglepően normális ahhoz képest, hogy hétszáz dolláros cipőt visel. Meghívott egy kávéra. A kávéból vacsora lett, a vacsorából desszert, a desszert után pedig az egész hétvégét együtt töltöttük.

Nyilván mindez túl szép volt, hogy igaz legyen. Az életem túlságosan bonyolult ahhoz, hogy közel engedjek magamhoz egy ilyen szuper pasit. Ezért kámforrá váltam. New Yorkban nyolcmillió ember él – mennyi volt az esélye, hogy egy év múlva újra összefutunk? Amikor épp elkezdtem járni a főnökével?


VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL:

Még mindig nem szeretem, ha egy szereplő van megjelenítve a borítón, de ez kivételesen nem rossz. Főleg, hogy hasonlóan képzeltem el Donovant. :) 
5/4,5 csillag


VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:

Ez volt a harmadik Vi Keeland könyvem, és még mindig nem csalódtam. Egy kicsit sem. 

Kicsit féltem attól, hogy sok üresjárat lesz a könyvben, hiszen közel 500 oldalas, azonban ez nem így volt. Már az első oldalon belecsöppenünk a történésekbe és megismerjük a főszereplőket. 
(Donovan Decker🫶🏼Oh my heart.)

Autumn es Donovan a reptéren véletlen egymás bőröndjét vitte haza. Megbeszélnek egy időpontot, hogy mikor és hol cseréljék vissza. Már az első pillanattól kezdve beleszeretnek a másikba, azonban Autumn ezt nem tudja beismerni még magának sem. Egy kis kalandos hétvége után a lány közel egy évre eltűnik Donovan életéből minden szó nélkül.

Autumn múltjában történt valami, ami miatt senkit nem mer közel engedni magához, és úgy érzi, soha többé nem lesz képes szerelembe esni. Ezért is ijesztette meg az, hogy Donovan mennyi érzelmet hozott elő belőle.

Aztán egy év múlva találkoznak. De ekkor Autumn pont Donovan főnökével van együtt. A lány tudja, hogy Dickson nem igaz szerelem, nem is szereti őt, de azt is tudja, hogy sosem merne Donovannel összejönni. 

Azonban sok együtt töltött nap után elkezdenek közelebb kerülni egymáshoz és Autumn arra is rájön, hogy talán mégis érdemes egy próbát adnia Donovannek...




A főszereplők egyediek, nem sablonosak, és nagyon megkedvelhetőek. A történet sok helyen komoly, szomorú, hiszen Autumn és Donovan élete nem egyszerű, és régen sem volt az. Ezek a részek mellett azonban rengeteg vicces, aranyos, romantikus, erotikus rész is van a könyvben. 

Slow-burn sztoriról van szó, azonban nem olyan "felesleges késleltetés" beütése volt ennek a számomra, hanem annál sokkal több. Minden egyes oldallal mélyül kettejük között a kapcsolat, és egyszerűen csodás volt olvasni, hogy hogy változnak az érzéseik. 

Mindenkinek tudom ajánlani, aki szeretne egy hosszabb romantikus kikapcsolódást, sok-sok megkedvelhető mellékszereplővel és érzéki pillanatokkal. 


ÉRTÉKELÉSEM: 5/5

,,– Fontosabb, mint a munkád? Beteg vagy?
– Nem.
– Akkor mi fontosabb a munkádnál most, hogy nemsokára szavazás lesz?
– A csajom."

,,– Pokolian félek tőled, Donovan.
– Én is tőled, Vörös. De tudod mit?
– Mit?
– Jobban félek attól, hogy miről maradok le, ha nem adunk ennek az egésznek egy valódi esélyt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése