2022/12/13

Vi Keeland: Érzéki játék

Sziasztok! A mai bejegyzésem egy szuper Vi Keeland könyvről fog szólni, mely nem más, mint a nemrég megjelent Érzéki játék. Remélem, meghozom a kedveteket ehhez a szuper történethez! Ha szereted Vi könyveit, ezzel biztosan nem lőhetsz mellé.

ADATOK

Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ
Oldalak száma: 377
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2022
Fordító: Márton Andrea
IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED!


FÜLSZÖVEG

Max Yearwooddal egy vakrandin ismerkedtem meg. Elképesztően jóképű volt, humoros, és már az elején fantasztikus volt köztünk az összhang. Pontosan erre volt szükségem a szakításom után. Legalábbis azt hittem… amíg meg nem érkezett a valódi randipartnerem.

Kiderült, Max csak felvette a szerepet, amíg valódi partnerem meg nem érkezik. Enyhe kifejezés, hogy csalódott voltam. Mielőtt Max elment, átadott egy hokimeccsre szóló jegyet a közeli arénába – arra az esetre, ha a randim nem alakulna jól.

Nem alakult jól. Így hazafelé menet úgy döntöttem, adok Maxnek egy esélyt, és elmentem a meccsre, de ő nem várt a nézőtéren. Mint kiderült, azért hívott meg, hogy lássam őt játszani. Így kezdődött érzéki kalandunk. Max mindent megtestesített, amire akkoriban vágytam, valamint csupán néhány hónapig volt még a városban, mert új szerződése a több ezer kilométerre lévő új csapatához szólította. Azt javasolta, hogy töltsük együtt a nyarat – segít elfelejteni a volt pasimat. Ez meglehetősen jó ötletnek tűnt. De mindannyian ismerjük a mondást: ember tervez…


VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL:

Még mindig nem a kedvenceim azok, ahol megjelenik egy (esetleg több) szereplő, azonban Vi borítóinak mindig is szerettem az egységességét. 5/4,5 csillag

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:
Tudni kell rólam, hogy imádom Vi könyveit. Úgy emlékszem, hogy eddig kivétel nélkül mindegyik, amit olvastam 5 csillagot kapott tőlem. Szeretem, hogy mindegyikben van valami egyedi, ami miatt különleges az adott könyv. Az Érzéki játéknál is pontosan ezt kaptam. 
Nagy elvárásokkal kezdtem bele a könyvbe, hisz már nyár óta tudom, hogy megjelenik és tulajdonképpen azóta vártam. 
Az alapsztori igazából az, hogy Georgia "nyitott" kapcsolatban él a vőlegényével, hisz munka miatt nagyon messze élnek egymástól és a vőlegénye szerint ez csak így megoldható. Mivel párja ezt tényleg kihasználja és randizik, Georgia is elhatározza, hogy találkozik egy sráccal, aki édesanyja barátnőjének az unokaöccse.
Csakhogy először nem a valódi randipartnere érkezik meg hozzá, hanem Max, aki beadja a lánynak, hogy ő Adam, akire valójában vár... 
És utána megérkezik az igazi Adam is. 
Max ezután elmegy, de odaad egy hokimeccsre szóló jegyet Georgiának, hogy ha nem sikerül jól a randi, menjen el a hokimeccsre vele. A lány ott, a meccsen látja először Max Yearwood-ot játszani a pályán. 

Ezután egyre többet beszélgetnek és rájönnek, hogy mindketten éreznek valamit a másik iránt. Így kezdődött el rövid kalandjuk.
Ugyanis a nyár végén Max-nek több ezer kilométerrel arrébb kell költöznie az új csapata miatt. Elhatározzák, hogy az egész nyarat együtt töltik, de nyilván elég sok dolog közbeszól, és minden egészen másképp alakul, mint ahogy tervezték...

Nagyon szerettem ezt a történetet. Úgy érzem, hogy pont jókor olvastam, és mivel hangulatolvasó vagyok, ez nálam nagyon fontos. Megkedveltem Georgiát és Max-et is, illetve a lány legjobb barátnőjét, Maggie-t. A történet végefele pedig olyan fordulat volt, amire egyáltalán nem számítottam. Csak fogtam a fejem, hogy ez most komoly?!
A legutolsó fejezet kimondottan tetszett és szerintem kellett is bele, hogy egész legyen a történet. ❤

Csak ajánlani tudom neked, ha 
-szereted Vi Keeland könyveit
-szereted a romantikus, spicy regényeket
-szeretnél valami egyedi történetet olvasni, megkedvelhető karakterekkel
-egy érdekes sztorira vágysz, amit nem is tudsz letenni
-néhány órányi aranyos kikapcsolódásra vágysz.

Ez akkor tetszeni fog!


ÉRTÉKELÉSEM
 5/5 csillag


„Tudod, mit? Nem tartok itt kiselőadást neked, hiszen ez a te életed. De volt egy srác, akire felnéztem, és egyszer nagyon jó tanácsot adott valakinek. „Ha nem olyan életet élsz, amilyet akarsz, akkor máris haldokolsz.”

,,– Szerintem nincs igazán esetem. De azt meg tudom mondani, hogy mi az ami tetszik egy nőben.
– Rendben…
Max előrehajolt, nagy kezét a nyakamra tette, és odahúzott, hogy megcsókoljon.
– Te. Te vagy az, ami tetszik egy nőben.
Jó válasz."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése