2023/02/15

Mona Kasten: Újrakezdés (Újrakezdés 1.)

 Sziasztok! Egy óriási kedvencemről írok a mai bejegyzésemben. Ezt a kötetet a Könyvmolyképző Kiadó küldte el nekem, amit nagyon szépen köszönök innen is!
Remélem, ez a blogbejegyzés felkelti majd a figyelmeteket és Ti is elolvassátok  ezt a szuper történetet!

ADATOK
Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 494
Borító: KARTONÁLT
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2021
Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS
Fordító: Budai Zita
IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED!

FÜLSZÖVEG

Kaden hozza a szabályokat – Allie egytől egyig megszegi őket.

Mindent elölről kezdeni! – ez Allie Harper leghőbb vágya, amikor Woodshillbe költözik, hogy ott járjon egyetemre. Ezért az, hogy épp egy nagyképű rosszfiúnál köt ki albérletben, egyáltalán nem illik a terveibe.

Kaden White ugyan hihetetlenül vonzó – de a tetoválásai és a pimasz viselkedése miatt nem éppen ő az, akivel Allie egy lakásban szeretne élni. Főleg, hogy a srác legelső dolga, hogy felállít egy szabályokból álló listát. A legfontosabb: soha nem lehet köztük semmi!

De Allie hamar rájön, hogy Kaden álarca mögött sokkal több minden rejtőzik, mint ami eleinte látszik. És minél közelebbről megismeri, annál lehetetlenebbé válik számára, hogy a kettejük közt vibráló heves bizsergésről ne vegyen tudomást…

Talán épp a legvalószínűtlenebb helyzetben
lehetséges az újrakezdés?

VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL:
Imádom az egész sorozatnak a borítóját, tetszik, hogy maradt az eredeti német. :)
5/5*

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:
Az első oldaltól fogva beleszerettem az egész történetbe és Woodshillbe. Allie-t már rögtön az elején megkedveltem, míg Kaden csak kicsivel később vált szimpatikussá a számomra.

A történet ott indul, hogy Allie elköltözik otthonról, hogy Woodshillben új életet kezdjen.  Nagyon sok sikertelen próbálkozás után, hogy megtalálja a megfelelő albérletet, végre szembejött vele az, ami számára tökéletes és meg is kapja. Azonban abban az albérletben él Kaden is, aki az első percben lefekteti a saját alapszabályait. Kaden bunkó, kiismerhetetlen és barátságtalan. Van egy saját baráti köre, de számára Allie ebbe semmiképpen nem tartozik bele és nem is fog.

Azonban már néhány együtt eltöltött nap (és pár szuper kirándulás <3) után egyre közelebb kerülnek egymáshoz, egészen sokat beszélgetnek és elkezdik megismerni egymást.

Sokszor idegesített Kaden viselkedése, hisz Allie soha nem akart neki rosszat, ő mégis elzárkózott tőle és barátságtalanul viselkedett vele. A legrosszabb az volt, amikor elkezdett közeledni Allie felé, majd egy apróság miatt egyik pillanatról a másikra "bezárkózott" és nagyon undok lett.

Mindkettőjük életében történtek olyan meghatározó események, amik miatt más emberek lettek. Ezeket soha nem fogják (nem is tudják) elfelejteni, így kénytelenek ezekkel a gondolatokkal nap mint nap együtt élni. Azonban tudjuk, hogy Not broken, just bent. (Nem eltört, csak meghajlott.)

(saját kép)

A mellékszereplőket is nagyon megkedveltem! Végre egy olyan könyv, ahol ők is normálisan és barátságosan tudtak viselkedni. Dawn és Spencer óriási kedvencek lettek, de a többiek is annyira jófejek voltak!

Amolyan igazi "komfort" olvasmány lett ez a számomra. Amikor belekezdtem, nem számítottam ennyire remek történetre. Mintha az első oldaltól fogva én is ott lettem volna a szereplők között. Amikor pedig le kellett tennem a könyvet, folyamatosan ezen gondolkodtam, illetve azon, hogy már most hiányzik Woodshill és a többiek! 

Nem volt benne felesleges konfliktus, úgy érzem, a közel 500 oldal nem sok ehhez a könyvhöz, legalábbis én egyáltalán nem éreztem soknak. Minden a maga idejében történt.

Csak úgy faltam az oldalakat, az utolsó 330 oldalt egy nap alatt olvastam el. Ez pedig nem minden könyvnél van így. :)
Azt hittem, egy teljesen átlagos egyetemi NA sztori lesz, na de ez annál sokkal, de sokkal több volt! Néha megnevettetett, elgondolkodtatott, máskor pedig összetörte a szívemet. 

(saját kép)

Nem véletlen, hogy ennyi kedvenc részt kijelöltem magamnak benne. Amint befejeztem a könyvet, máris hiányzott. Azt hiszem, pont a legjobbkor olvastam. 

AJÁNLOM NEKED, HA
-szereted a romantikus, NA könyveket, ami egyáltalán nincs erotikával teletömve
-szereted azokat a könyveket, amiknek az olvasása közben igazán ki lehet kapcsolódni
-szereted a slow-burn romantikus történeteket, ahol azonban a karakterek között van rendes kommunikáció!
-szereted az enemies to lovers történeteket
-szereted a jól kidolgozott mellékszereplőket
-szereted magadat beleképzelni egy szuper, hangulatos könyvbe. <3


ÉRTÉKELÉSEM: 5/5***


,,Az ágy elé térdeltem, és elsimítottam gesztenyebarna tincseit a homlokáról.
– Egyszerűen csak fáradt vagy?
A fejét csóválta, és az egész takaróhalom együtt mozgott vele.
Majdnem nevetnem kellett.
– Nem. Csak elbújtam.
– Ki elől? – kérdeztem.
– A világ elől.
Bólintottam, és lehúztam a cipőmet.
– Elférek én is a búvóhelyeden?"

,,– Te nem törtél el, Kaden. Csupán egy kicsit meghajlottál. Ez nem olyasmi, amit ne lehetne rendbe hozni. – mondtam halkan."









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése