2023/03/07

Lynn Painter: Véletlenül Amy

 Sziasztok! A mai bejegyzésem egy friss megjelenésről fog szólni, mely nem más, mint a Véletlenül Amy. A Mr. Téves számot szerettem, így kíváncsi voltam, hogy az írónő másik könyve hogy fog nekem tetszeni.
 Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget a Kossuth Kiadónak!

ADATOK

Kiadó: Kossuth Kiadó Zrt.
Oldalak száma: 319
Borító: FÜLES, KARTONÁLT
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2023
Fordító: Medgyesy-Töreky Flóra
IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED!


FÜLSZÖVEG

MINDEN EGY KÁVÉVAL KEZDŐDÖTT...

Isabella Shay alapvetően egy őszinte ember. Ám amikor késésben van az első napján álmai munkahelyéről, és a barista már háromszor elkiáltotta, hogy "Amy", mindhiába, Izzy olyat tesz, ami különben sosem jutna eszébe.

Izzy elveszi azt a Pumpkin Spice Lattét...

Pontosan ilyet rendelt, ki is fizette, csakhogy jóval később kerülne sorra, ezért azt motyogja, "én vagyok Amy", és felkapja a poharat. Amikor azonban megfordul, egyenesen belerohan a legvonzóbb pasasba, akit valaha látott, italát a férfi divatmagazinba illő ingére és nyakkendőjére loccsantva, ami egy igazi véletlen találkozáshoz vezet. Szikrázik a levegő, és minden nagyon ígéretesnek tűnik, mígnem a pasi ezzel búcsúzik: "Holnap találkozunk, Amy."

Atyaég! Másnap feltétlenül ki kell majd igazítania a férfit.

Csakhogy amikor az új munkahelyén bemutatják neki a részlege alelnökét, az nem más, mint Blake Phillips - a dögös pasi a Starbucksból. És lehet, hogy a férfi elbűvölő volt "Amy"-vel, de Izzyvel arrogánsan és mogorván viselkedik, a magyarázatát pedig egy cseppet sem találja viccesnek.


VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL:

Nagyon szeretem az ilyen típusú borítókat, amin megjelennek a szereplők, de nem filmes borító formájában. Nekem felkeltik a figyelmemet, és ha látok egy ilyen borítót, rögtön tudni szeretném, miről szólhat a könyv. 
5/4,5 csillag

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:

Az egész történet ott indul, hogy Izzy a Starbucksban vár a kávéjára, azonban valamiért soha nem őt hívja a pultos, hogy készen van a kávéja. Tudja, hogy sietnie kéne munkába, és nem tud a végtelenségig várni a kávézóban. A barista folyamatosan szólongat egy bizonyos Amy-t, de Amy sehogyan sem kerül elő, így Izzy elhatározza, hogy mivel ugyanazt rendelte ő is, elviszi a kávét. Ahogyan megfordul, beleütközik Mr. Mellkasba, aki úgy néz ki, mint egy görög isten. Izzy azonnal érzi, hogy szikrázik köztük a levegő, de tudja, hogy egy ilyen pasi soha nem szeretne belé.

Ráadásul azt hiszi, hogy Amynek hívják, és így is köszön el tőle.

Izzy aztán a munkahelyén döbben rá, hogy részlegének alelnöke nem más, mint Mr. Mellkas a Starbucksból. Egyáltalán nem találja viccesnek a lány magyarázatát, mégsem tud távol maradni tőle ezek után sem...

Mindketten tisztában vannak vele, hogy távol kéne tartaniuk magukat egymástól, mivel együtt dolgoznak. Azonban ez egyikük számára sem ennyire egyszerű, ezért Izzy elhatározza, hogy mi lenne, ha Blake (azaz Mr. Mellkas) valójában nem vele, hanem "Amyvel" találkozgatna...

Minden a terv szerint halad, egyre közelebb kerül egymáshoz a két főszereplő, majd beüt valami váratlan, ami egy kicsit felborítja a terveket... de lehet, hogy minden a jó irányba halad majd végül?

(saját kép)

Nagyon vicces volt ez a történet! Több, mint 10 oldalt jelöltem meg a könyvben, ami mosolyra fakasztott és megnevettetett. Lynn Painer egészen biztos a romkomok koronázatlan királynője, hiszen ezek a sztorik viccesek, képtelenek, de ezek mellett közben mégis érzelmesek és komolyak is. 

Imádtam Blake macskáit (persze Izzy-ét is), te jó ég! Olyan jókat derültem azokon a részeken, amikor a macskák is jelen voltak.

Egyetlen apró hibának talán azt tudnám kiemelni, hogy számomra a szereplők kicsit túlságosan gyorsan egymásba szerettek, szinte kommunikálás és ismerkedés nélkül. Mondjuk biztosan az én hibám is, hogy nem ehhez vagyok szokva.

Ettől függetlenül egy nagyon gyorsan olvasható, aranyos történetet kaptam, nem bántam meg, hogy kézbe vettem.

AJÁNLOM NEKED, HA 
-egy gyorsan kiolvasható történetre vágysz, amin nem kell sokat agyalni
-nagyokat szeretnél nevetni
-imádod a macskákat
-egy egyszerű chick litre vágysz

ÉRTÉKELÉSEM: 5/4,5 csillag

,,Izzy: Átjöhetnél ebédre. Csinálok neked valamit a hűtőmben lévő ketchupból, szójaszószból és amaerikai sajtból, ha kedves vagy hozzám. 

Blake: Bakker, csajszi, te aztán tudod hogyan kell elcsábítani egy pasit!

Izzy: Ugye? És most éppen a nagymamám otthonkáját viselem, szóval még szexi is leszek főzés közben."


,,Blake lakásában lakni?

Mr. Mellkas. Lakásában. Lakni.
Azt gondolta: jiofqpwehtp8439qghiea;igdg"



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése