2023/04/19

Christina Lauren: Kalandtúra Wilder módra

 Sziasztok! A mai bejegyzésem egy friss megjelenésről fog szólni, mely nem más, mint a gyönyörű, élfestett Kalandtúra Wilder módra! Korábban sosem olvastam még a szerzőpárostól, de szinte csak jókat hallottam már a könyveikről, így kíváncsian vágtam bele ebbe.
Köszönöm a példányt a 21. Század Kiadónak!

ADATOK

Kiadó: 21. Század Kiadó
Oldalak száma: 383
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2023
Fordító: Lévai Márta
IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED!

FÜLSZÖVEG
Lily Wilder mű-kincsvadászatokra viszi a turistákat Utah állam vörössziklás kanyonjaiba. Ebből éppenséggel megél, de esélye sincs visszavásárolni a szeretett ranchot, amit apja sok évvel ezelőtt eladott. A pénzszűke miatt nem mondhat nemet, amikor szedett-vedett baráti társaságával az a férfi bukkan fel, hogy részt vegyen egy kincsvadásztúrán, akibe régen szerelmes volt. Lilynek voltaképp nincs is ellenére, hogy kivigye a fickót a semmi közepére – és aztán ott hagyja a francban.

Leo Grady viszont mást sem akar, csak újra felvenni a fonalat első és egyetlen szerelmével. Lily ebben sajnos nem partner: egyértelműen értésére adja, hogy Leo csak mint túravezetőre számíthat rá.

Ahhoz, hogy a szerelmük még egy esélyt kapjon, a túrán egy csomó mindennek balul kell kiütnie. Vajon mégis igaz a kincset övező legenda? Lilynek és Leónak össze kell fognia, hogy kihúzzák a bajból a társaságot – és eközben Lily nemtörődöm apjának múltjával és a kettejük közös múltjával is szembe kell nézniük.


VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL:
Maga a borító eléggé egyszerű, letisztult, nem nagyon sejtet semmit abból, ami a könyvben történik. Viszont az ÉLFESTÉS egy kész csoda!!! Kevés ilyen könyvem van még, de abból a kevésből ez a kedvencem. 5/5

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:
Igaz, kicsit lassan indul be, az elején nem történik annyira sok dolog, de az 50. oldaltól kezdve én már alig tudtam letenni, annyira érdekessé vált. Nem olvastam még ezelőtt hasonló, kincskeresős-kalandozós könyvet. 

Lily édesapja évekkel ezelőtt eladta a farmot, ami nagyon sokat jelentett a lánynak. Mivel nagyon kevés a pénze, de valahogy meg kell élnie, kincsvadászatokat szervez turista csoportoknak Utah állam sziklás kanyonjaiba. Nem élvezi ezt a munkát, de tudja, hogy nincs más megoldás, és legjobb barátnője, Nicole mindig segít neki ahol csak tud. A Wilder-féle kalandtúrákat is mindig ketten szervezik. 
A következő kincskeresésre induló turista csapat egy négy tagból álló férfi banda, akik közül az egyik Lily volt szerelme, Leo. Lily utálja ezt a helyzetet és semmi kedve a fiúval közösen tölteni az elkövetkező napokat, azonban vele ellentétben mintha Leo pont ezt akarná és örül is a fennálló helyzetnek. Leo szeretné "újrakezdeni" a lánnyal a dolgokat, hiszen még mindig szerelmes belé és ez az érzés 10 év alatt semmit sem tudott változni.

Azonban már a kalandtúra elején olyan dolgok történnek a csapattal, amik miatt felborul minden, és teljesen máshogy alakulnak a dolgok, mint ahogy az el volt tervezve...

Vajon Leo és Lily közelebb kerülhet egymáshoz a kincskeresés során? Vagy pont, hogy rosszat tesz nekik az együttlét? Ki igaz barát, és ki az, aki az ellenséggel dolgozik?
Tényleg létezik EGY IGAZI kincs is a vadonban? Mi történt a múltban, mit tett Lily apja?

(saját kép)

Tudjátok, mi tetszett ebben a könyvben? Egyrészt a digitális nomádság. Imádom, hogy végre olyan könyvet olvastam, amiben a szereplők nem lógnak a telefonokon és a közösségi média oldalakon állandóan. Tetszett, hogy kicsit "elszigeteltebbek" voltak a külvilágtól.
Tetszett, hogy lovagoltak benne. Jólesett olvasni a kalandos, túrázós-hegymászós részeket, mert én is imádom ezt csinálni.
Tetszett, hogy sátraztak. Nem mondanám kempingezésnek, sokkal inkább vadkempingezésnek, de én a való életben IMÁDOK sátrazni és minden évben szoktam, így erről is nagyon jó volt olvasni. 
Tetszett, hogy minden szereplőt el tudtam különíteni egymástól, mert más-más személyiségek voltak és nem egy sémára épültek. Volt olyan szereplő, akit utáltam és folyamatosan felpofoztam volna, míg volt olyan is, aki közel került hozzám és szerettem a teljes könyvön keresztül.
És tetszett a kincskeresés is. Nagyon érdekesnek találtam ezt a könyvben és nagyon élveztem olvasni minden kis részt, ami ehhez kapcsolódott. 

AJÁNLOM EZT A KÖNYVET, HA
-szereted a "second chance romance" könyveket, 
-szereted a kincskeresős, nyomozós könyveket
-nem ijedsz meg a lassan beinduló történetektől
-egy gyors kikapcsolódásra vágysz, és egy olyan könyvre, ami végig a természetben játszódik
-egy kalandos, csavaros történetre vágysz.

ÉRTÉKELÉSEM: 5/4,5 csillag

,,-Egyszer hagytalak elveszni – mondta aztán halkan. –Szerinted vagyok olyan hülye, hogy másodjára is elkövetem ezt a hibát?"

,,– Hát azt, hogy egyszer beleszerettem valakibe, és úgy maradtam."






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése