2023/10/20

💔Stephanie Garber: Volt egyszer egy összetört szĂ­v💔

Biztosan veletek is sokszor szembejött mĂĄr Stephanie Garber Ășj sorozata, melynek elsƑ könyve a Volt egyszer egy összetört szĂ­v. Ha mĂ©g nem olvastad ezt a könyvet, de valami olyanra vĂĄgysz, amiben megszĂĄmlĂĄlhatatlan mennyisĂ©gƱ fordulat Ă©s megdöbbentƑ törtĂ©nĂ©s van: ez neked valĂł.
Köszönöm szépen a példånyt a Kolibri Kiadónak!


FÜLSZÖVEG
Mit tennél meg azért, hogy boldogan élj, míg meg nem halsz?

AmiĂłta az eszĂ©t tudja, Evangeline Fox hisz az igaz szerelemben Ă©s abban is, hogy a szerelmi törtĂ©netek boldog vĂ©get Ă©rnek… amĂ­g meg nem tudja, hogy Ă©lete szerelme valaki mĂĄst kĂ©szĂŒl felesĂ©gĂŒl venni.
Az összetört szĂ­vƱ Evangeline kĂ©tsĂ©gbeesetten szeretnĂ© megakadĂĄlyozni az eskĂŒvƑt, ezĂ©rt meggondolatlanul alkut köt a karizmatikus, ĂĄmde gonosz SzĂ­vek HercegĂ©vel. A segĂ­tsĂ©gnek hĂĄrom csĂłk az ĂĄra, ĂĄm azt, hogy a lĂĄny hol, mikor Ă©s kinek adja, a herceg hatĂĄrozza meg.
Evangeline az elsƑ csĂłk utĂĄn rĂĄjön, hogy halhatatlannal alkudozni veszĂ©lyes jĂĄtĂ©k – Ă©s a SzĂ­vek Hercege sokkal többet akar tƑle, mint amit Ă­gĂ©rt. Tervei vannak vele, olyan tervei, amelyek vagy a lĂ©tezƑ legnagyobb boldogsĂĄggal, vagy a legfĂĄjdalmasabb tragĂ©diĂĄval vĂ©gzƑdnek…

VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL: 
Stephanie Garber borĂ­tĂłiban mĂ©g sosem csalĂłdtam, ez a sorozat Ă©s a Caraval trilĂłgia is egyszerƱen meseszĂ©p Ă©s varĂĄzslatos. RĂĄadĂĄsul Ă©lƑben is annyira GYÖNYÖRĆ°EK Ă©s kĂŒlönlegesek ezek a könyvek, hogy hosszĂș percekig tudnĂĄm csak nĂ©zni a borĂ­tĂłkat. 
5/5*

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRƐL:
MielƑtt mĂ©g BÁRMIT is mondanĂ©k errƑl a zseniĂĄlisan megĂ­rt könyvrƑl, megmutatom nektek, hogy Ă­gy nĂ©ztem ki, miközben olvastam: 


IdĂ©n mĂĄr közel 80 könyvet olvastam Ă©s egĂ©sz Ă©letemben mĂĄr sokszĂĄzat... de szerintem kĂ©t kezemen meg tudom szĂĄmolni, hogy ebbƑl a többszĂĄzbĂłl melyik volt ENNYIRE letehetetlen. 
Szerintem romantikus/fantasy kategĂłriĂĄbĂłl ez egy kiemelkedƑ olvasmĂĄny, Ă©s ezt most tĂșlzĂĄsok nĂ©lkĂŒl ĂĄllĂ­tom. 
KonkrĂ©tan MINDEN. EGYES. FEJEZETE akkora csavarral vĂ©gzƑdött, hogy mindig leesett az ĂĄllam Ă©s csak fogtam a fejem, hogy mi lesz mĂ©g itt.

A törtĂ©net ott kezdƑdik, hogy fƑszereplƑnk, Evangeline Fox kĂ©tsĂ©gbeesetten kĂŒzd azĂ©rt, hogy megakadĂĄlyozzon egy eskĂŒvƑt, pontosabban a mostohatestvĂ©re eskĂŒvƑjĂ©t, aki Ă©ppen meghĂĄzasodni kĂ©szĂŒl Evangeline szerelmĂ©vel.

Mivel összetörtĂ©k a szĂ­vĂ©t, hajlamos elĂ©ggĂ© meggondolatlan döntĂ©seket hozni annak Ă©rdekĂ©ben, hogy Ășjra jĂłl legyen. Így törtĂ©nik hĂĄt, hogy alkut köt a SzĂ­vek HercegĂ©vel, akirƑl tudni kell, hogy csĂłkja halĂĄlos, Ă©s csak az egyetlen igaz szerelmĂ©t nem öli meg.

TermĂ©szetesen azt sem szabad elfelejteni, hogy a segĂ­tsĂ©g SOSINCS INGYEN, plĂĄne nem a SzĂ­vek HercegĂ©tƑl. HĂĄrom csĂłk az ĂĄra a segĂ­tsĂ©gĂ©nek, azonban azt, hogy Evangeline kit, hol Ă©s mikor csĂłkol meg, sajnos nem Ƒ maga dönti el, hanem a FĂĄtum.

Evangeline Ă©lete szĂĄznyolcvan fokos fordulatot vesz, Ă©s a lĂĄny a FensĂ©ges Északon talĂĄlja magĂĄt, ahol minden varĂĄzslatos Ă©s mesebeli (...de tĂ©nyleg az?)

Hamar rĂĄ kell jönnie, hogy egy ilyen mesĂ©s vilĂĄgban sem garantĂĄlt a boldogsĂĄg Ă©s a happy ending. FĂĄtumokkal ĂŒzletelni veszĂ©lyes, Ă©s Evangeline-nek sem kell sok idƑ ahhoz, hogy rĂĄeszmĂ©ljen, a SzĂ­vek Hercege talĂĄn nem is csak azt a hĂĄrom csĂłkot kĂ©ri a segĂ­tsĂ©gĂ©rt cserĂ©be...


MINDEN megvan ebben a könyvben, ami egy remekĂŒl felĂ©pĂ­tett sztorihoz kell: tökĂ©letes vilĂĄgalkotĂĄs, egyedi karakterek, minden egyes fejezetben hihetetlen fordulatok, megdöbbentƑ befejezĂ©s.

Amint befejeztem a könyvet, rögtön olvasni szerettem volna a mĂĄsodik rĂ©szt. Nemcsak azĂ©rt, mert fĂŒggƑvĂ©ggel fejezƑdött be, hanem azĂ©rt is, mert azonnal szerettem volna többet megtudni a szereplƑinkrƑl, fƑkĂ©ppen Evangeline-rĂłl Ă©s Jacks-rƑl. 🍎

Kimondottan egyedinek tartom az egĂ©sz törtĂ©netet, legalĂĄbbis az biztos, hogy nincs tele klisĂ©kkel. SzĂĄmomra nem volt kiszĂĄmĂ­thatĂł, Ă©s ami HATALMAS pluszpont, az az, hogy Ășgy van megĂ­rva az egĂ©sz, mint egy varĂĄzslatos mese, Ă©s olyan, mintha mindennek Te is a rĂ©szese lennĂ©l olvasĂĄs közben. Én legalĂĄbbis Ășgy olvastam vĂ©gig az egĂ©szet, hogy azt Ă©reztem, ott vagyok a szereplƑkkel a helyszĂ­neken, egyĂŒtt izgulok velĂŒk. Megmondom ƑszintĂ©n, nĂ©ha megesik velem hiperaktĂ­vkĂ©nt az, hogy könnyen elkalandozok olvasĂĄs közben (plĂĄne akkor, ha nem annyira köt le a könyv/nehezebben olvashatĂł), de ez ennĂ©l EGYSZER SEM törtĂ©nt meg, Ă©s ez nĂĄlam elĂ©g nagy szĂł!!!

A befejezĂ©s utĂĄn csak magamhoz öleltem a könyvet (szintĂ©n nem gyakran teszem meg) Ă©s egyszerƱen csak ĂĄtjĂĄrt a boldogsĂĄg, hogy ezt elolvashattam, ĂĄtĂ©lhettem Ă©s elƑttem ĂĄll mĂ©g kĂ©t tovĂĄbbi rĂ©sz. ❤


A gyönyörƱ térkép az elején mår csak hab a tortån, ez tényleg mår csak a csillag volt a 5/5*-hoz.

AJÁNLOM NEKED EZT A KÖNYVET, HA
-szeretnĂ©l "elmenekĂŒlni" a hĂ©tköznapokbĂłl egy varĂĄzslatos vilĂĄgba,
-olyan könyvre vĂĄgysz, ami az elejĂ©tƑl a vĂ©gĂ©ig fordulatos, rejtĂ©lyes Ă©s kalandos
-szeretted a Caraval vilågåt és történetét
-szereted a meséket
-szereted a rövid fejezeteket
-egy kĂŒlönleges, nem pedig hĂ©tköznapi (Ă©s klisĂ©s) törtĂ©netre vĂĄgysz
-🍏🍎
-EgyszerƱen csak olvasd!!! Mire vårsz?

,,Azt hiszem, sokkal több lehetƑsĂ©g van, mint a boldogan Ă©ltek, amĂ­g meg nem haltak Ă©s a tragĂ©dia. Minden törtĂ©net nyitott, vĂ©gtelen szĂĄmĂș befejezĂ©s lehet."


                                                          

Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se