2023/11/01

Stephanie Garber: A soha többé balladája

 A soha többé balladája egyszerűen TÖKÉLETES folytatása a sorozat (eléggé erőteljes) nyitórészének. Az értékelésem nagyrészt spoilermentes, így bárki nyugodtan elolvashatja ezt a bejegyzést.
Köszönöm szépen a példányt a Kolibri Kiadónak!

FÜLSZÖVEG

Amikor nem tudod, miért küzdesz. A szerelemért vagy éppen az ellen?

Miután Jacks, a Szívek Hercege elárulta, Evangeline Fox megfogadta, hogy soha többé nem bízik meg benne. Frissen felfedezett varázserejével azért harcol, hogy visszanyerje esélyét a boldogságra, amitől Jacks megfosztotta.

Csakhogy az útjaik megint keresztezik egymást.

A VOLT EGYSZER EGY ÖSSZETÖRT SZÍV folytatásában Evangeline-t gyilkos átok sújtja, amelynek megtöréséhez kénytelen elfogadni Jacks segítségét, akitől legjobb lenne óvakodnia. Régi barátokkal kerülnek szembe, új ellenségekkel veszik fel a harcot, és próbálnak megküzdeni a gonosz intrikákkal és a rontásokkal, amik fejekkel és szívekkel játszanak.

Evangeline mindig is bízott a szívében, de ezúttal nem biztos, hogy érdemes hallgatnia rá…


VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL: 
Már az első résznél is említettem, de akkor itt is elmondom, hogy odáig vagyok Stephanie Garber könyveinek a borítóiért. Gyönyörűek már képen is, de élőben... 10/100
Annyira különlegesek!

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:

Az első rész eléggé függővégesen ért véget a számomra, így nagyon örültem, hogy rögtön kézbe is vehettem a folytatást. Szerencsére nem kell várni arra, hogy beinduljon a történet, mert már az ELSŐ FEJEZET VÉGÉN olyan csavar van, ami arra késztet, hogy folytasd a könyvet... És igen, erre a részre is igaz az, amit az elsőnél mondtam: minden egyes fejezete nagyon durván fejeződik be. 😯 Nagyon örültem, hogy volt lehetőségem jobban megismerni Jacks-et, és persze Evangeline-t is, és nem csak én kerülhettem közelebb hozzájuk, de ők is egymáshoz. <3

(saját kép)

Mivel spoilermentesen írom az értékeléseket, nem is mondok sok mindent magáról a cselekményről, mert senkinek nem szeretném tönkretenni az olvasásélményt (sajnos velem megesett már az, hogy spoilerbe futottam, mert az illető nem tudta feltüntetni, hogy spoileres az értékelése :( Tudom, mennyire elrontja az olvasást az ilyen.)

Továbbra is oda-vissza vagyok a történet "mesebeli" mivoltáért. A varázslatos helyszínek (A Pagony❤), az átkok, a titkok, a szövetségek és a rejtélyek annyira letehetetlenné és különlegessé teszik ezt a könyvet, hogy még hetekkel az olvasása után is minden nap eszembe jutnak jelenetek belőle, és boldogan gondolok rá. Sok szereplőt "átértékeltem" magamban, valaki közelebb került hozzám, míg más hihetetlenül eltávolodott tőlem. A történet fő cselekménye érdekesen és izgalmasan van végig felépítve, szerintem soha nem derült ki egyszerre túl sok minden (ami összezavarhatott volna), de üresjáratot sem vettem észre egyszer sem.

A könyv vége pedig Maga. Az. Arconcsapás.

Tudtam, hogy ez lesz, mert konkrétan MINDENKI ezt mondta. De az, hogy PONT ez fog történni... álmomban sem gondoltam volna. Nagyon remélem, hogy a harmadik részben minden megoldódik és mindenre választ kapunk. 

Összességében továbbra is azt tudom mondani, hogy ha szereted az izgalmas fantasy könyveket, amikben minden fejezet csavarral ér véget, akkor ezt neked találták ki! Az egész sorozatot egy olyan 🌟mesés varázs🌟 hatja át, ami miatt úgy érzed, te is ott vagy közvetlenül a szereplők mellett az egész könyv során. 

ÉRTÉKELÉSEM: 5/5*


,,Szerintem mindenkire vár valahol egy boldog befejezés. Viszont ezek a befejezések nem mindig tartanak ki a könyv utolsó oldala után, és nem is mindenki élhet garantáltan boldogan, amíg meg nem hal. A boldog befejezéseket könnyű elcsípni, de nehéz megtartani. Ezek álmok, amelyek éjjelente meg akarnak szökni. Kincsek szárnyakkal. Vad, megszelídíthetetlen, nyughatatlan dolgok, amelyeket folyamatosan hajszolni kell, különben biztosan elszöknek."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése