2023/12/18

Taylor Jenkins Reid: Egyetlen szerelmeim

Ez. A. Könyv.
ÚRISTEN.
Szerintem bátran mondhatom, hogy az idei évem egyik legjobb olvasmánya volt. Közel 90 könyvet olvastam el eddig 2023-ban, és ez a top10-es listán biztosan rajta van. 
Köszönöm szépen a példányt a Könyvmolyképző Kiadónak!
🐚🌴🌤️🌳📖🎀💌☕💕🍪🎧 🌊
FÜLSZÖVEG

Mit ​jelent igazán szeretni?
Emma Blair huszonévesen feleségül megy a gimnáziumi szerelméhez, Jessehez, és maguk mögött hagyva az otthonukat és az otthoni elvárásokat, kitalálják a saját életüket. Belevetik magukat az utazásba, élveznek minden boldog pillanatot, megragadnak minden izgalmas kalandot.
Az első házassági évfordulójuk napján Jesse éppen a Csendes-óceán felett forgat, amikor nyoma veszik a helikopterének és neki is. Azt hiszik, meghalt.
Emma, szakítva addigi életével, hazaköltözik, és megpróbál újra magára találni. Évekkel később, már túl a harmincon, összefut egy régi barátjával, Sammel, és újra szerelmes lesz. Amikor Sam eljegyzi, úgy érzi, újabb esélyt kapott a boldogságra.
Egészen addig, amíg fel nem bukkan Jesse. Kiderül, hogy életben van, és alig várja, hogy végre hazajusson hozzá. Emmának, akinek ettől a pillanattól fogva nemcsak egy vőlegénye, hanem egy férje is van, mélyen magába kell néznie – ki is ő valójában, és mire vágyik? –, miközben semmiképp sem szeretne fájdalmat okozni azoknak, akiket szeret.
Ki az ő egyetlen szerelme? Mit jelent tiszta szívből szeretni valakit? Emma tudja, hogy a szívére kell hallgatnia. Bár értené, hogy az mit súg neki!


VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL:
Nagyon jó hangulata van a borítónak, első ránézésre beleszerettem. TJR összes borítója közül ez a kedvencem. Már ebből látszott, hogy jó könyvvel lesz dolgom, és a fülszöveg ismerete nélkül tudtam, hogy szeretni fogom a történetet. <3

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:
Még most, napokkal az elolvasása után is a hatása alatt vagyok. Meg nem tudom mondani nektek, mikor sírtam utoljára úgy egy könyvön, mint ezen. Nagyon bele tudtam képzelni magam, és átéreztem, amit a szereplők átéltek...
Te mit tennél, ha két Nagy Ő is lenne az életedben? És mindkettő az Igazi számodra.
És Te sem tudod, mit érzel, mert mindkét férfinél teljesen mást. De mindkettőről tudod, hogy szerelemről van szó. 💔 Ahogy azt is tudod, hogy az egyiknek a kezét el kell engedned.

Emma Blair huszonévesen feleségül megy gimnáziumi szerelméhez, Jesse-hez, és közösen vetik bele magukat az életbe. Elkezdenek utazni, világot látnak és egy percig se ülnek otthon. Olyan életet élnek, amiről fiatal koruk óta álmodtak. Az első házassági évfordulókor azonban Jesse-nek nyoma veszik, és mindenki úgy hiszi, meghalt ő is a helikopteres balesetben.

Emma úgy érzi, ekkora veszteség után sosem lesz már önmaga, azonban évek múltán  összehozza őt a sors Sam-mel, régi barátjával. És újra szerelmes lesz. Sam mellett képes feldolgozni a veszteséget, és ad még egy esélyt az életnek. Sam eljegyzi Emmát.

És aztán egy családi összejövetel alkalmával Emmát felhívja Jesse.
És a lánynak egyszerre van férje és vőlegénye.

(saját kép)

Ennél azonban jóval többről szólt ez a könyv. Ez egy csodálatos és nagyon egyedi történet, ami az első oldaltól fogva magával ragadja az olvasót a különleges stílusával és éizgalmas történetvezetésével. Taylor Jenkins Reid munkássága nem volt már ismeretlen a számomra, hiszen korábban olvastam már tőle a Malibu Rising-ot és az Evelyn Hugo hét férjét. Ezek is jók voltak, de mindkettőnél 4-4,5 csillag között vacilláltam.

Az EGYETLEN SZERELMEIM azonban... gondolkodás nélkül kapta az 5 csillagot. Sőt, csillagos ötöst adtam neki. 🫶🏼

Nagyon valóságosan volt leírva minden a történetben, és az egész megelevenedett előttem, mint egy film. 🎥 (És amúgy film is készült belőle, nézzétek majd meg a könyv elolvasása után!!!)

Sírtam, nevettem, fogtam a fejem, szurkoltam, örültem, izgultam, csalódott voltam, majd megint boldog. Nagyon sok érzelmet kiváltott belőlem ez a könyv, és ilyenkor mindig hálás vagyok. Ha egy történet ennyi mindent előhoz belőlem, akkor csak jó lehet.✨

Nektek is nagyon tudom ajánlani ezt a könyvet, még akkor is, ha az eddigi TJR könyveket nem szerettétek. Ez nálam mindent vitt.❤️‍🩹

,,Van egy másik szerelem is az életemben. De az más. Az nem ez. Nem pont ilyen. Jobb és rosszabb is egyszerre. Azt hiszem, valahol épp ez a lényege a két ember kapcsolatának – hogy nem lehet megismételni. Minden szerelem, minden választottaddal, más és más. Mert te magad vagy más."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése