2022/09/13

Lynn Painter: Mr. Téves Szám

 Sziasztok! A mai bejegyzésemben egy megosztó könyvet értékelek, mely nem más, mint a nemrég megjelent Mr. Téves Szám. Nagyon köszönöm a példányt a Kossuth Kiadónak! 
Hogy nekem elnyerte-e a tetszésemet? A bejegyzésből kiderül.

ADATOK
Kiadó: Kossuth Kiadó Zrt.
Oldalak száma: 350
Borító: FÜLES, KARTONÁLT
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2022
Fordító: Medgyesy-Töreky Flóra
IDE KATTINTVA MEGRENDELHETED!

FÜLSZÖVEG

A helyzet felforrósodik a szavak világában, amikor egy véletlenül téves számra küldött, izgalmas üzenet név nélküli kapcsolattá alakul Lynn Painter fergeteges romantikus komédiájában.

A balszerencse mindig is üldözte Olivia Marshallt..., vagy csak lehet, hogy ő tényleg az a csődtömeg, aminek a családja tartja. De amikor egy random telefonszámról érkező "mi van rajtad?" üzenetből élete legérzékibb, legszórakoztatóbb - ámbár névtelen - kapcsolata lesz, azt hiszi, hogy a dolgok talán felívelőben vannak...

Colin Beck mindig is a legjobb barátja idegesítő kishúgának tartotta Oliviát, ám amikor a lány élete egyik legdurvább pechszériája után hozzájuk költözik, rájön, hogy átalakult egy egészen más és izgatóbb figyelemeltereléssé. Biztos benne, hogy meg tudja tartani a távolságot, egészen addig a pillanatig, amíg rá nem jön, hogy a lány az ellenállhatatlan Miss Félretárcsázás, akivel hetek óta afféle szextinget folytat - és most el kell döntenie, hogy felpörgeti-e a hangulatot, vagy megszakítja a virtuális kapcsolatot, mielőtt a dolgok összekuszálódnak. 

VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL:
Imádom az ilyesmi stílusú borítókat, ennek egyedül a színével nem igazán vagyok kibékülve. 5/4,5 csillag (egyébként a borító fogott meg először :D)

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:
Pont, amikor a kezembe vettem a könyvet, akkor kezdtem el egyre több rosszat hallani róla, így egy kissé félve kezdtem bele, de végül azt kell mondjam, hogy nem bántam meg, hogy elolvastam. Semmi egetrengető dolog nem történik benne, egy aranyos, átlagos chick lit könyvről van szó. Már a legeslegelején kap Olivia egy elég furcsa üzenetet, amiről rögtön tudja, hogy nem neki szánták. Elnevezi az illetőt a telefonjában Mr. Téves Számnak, akiről azt hiszi, fogalma nincs, hogy kicsoda.

Egyre többet beszélgetnek egymással SMS-ben és olyanokat írkálnak, amiket a való életben ilyen hamar biztosan nem mondanának a másiknak...de igazából úgyis tudják, hogy egyelőre biztosan nem fognak találkozni.

Olivia néhány balul elsült dolog után kénytelen bátyjához és annak legjobb haverjához költözni. A bátyja legjobb haverja azonban a kiállhatatlan és idegesítő Colin Beck, akivel Olivia soha nem tudott egy húron pendülni. Colin egy igazi félisten: kidolgozott izmok, jó humor, remek állás, romantika. Oliviának is feltűnnek ezek a dolgok, azonban tudja, hogy úgysem lehetne köztük semmi, hiszen ők ketten ég és föld.

Néhány ügy miatt azonban kénytelenek beszélgetni és együtt tölteni néha az időt, és ezáltal közelebb kerülnek egymáshoz és egyre jobban megkedvelik egymást.

Csak sajnos kiderül egy dolog, ami lehet, hogy mindent összekuszál...

(saját kép)

Nem mondom, hogy letehetetlen volt, de egy szuper kikapcsolódásnak az egyetem mellett abszolút megfelelt. Oliviának voltak idegfeszítő pillanatai, amikor már legszívesebben szóltam volna neki, hogy elég már, de összességében vicces szereplő volt, akivel mindig történik valami. Colinról nem mondanám, hogy álompasi, bár nyilván jól néz ki, meg tud kedves, humoros is lenni, de neki is voltak olyan pillanatai, amikor nem kedveltem annyira.

Ha egy gyors kikapcsolódásra vágysz, egy olyan könyvre, amin nem kell sokat agyalni, csak ajánlani tudom ezt a könyvet!

ÉRTÉKELÉSEM: 5/4,5 csillag

,,– Miért is kedvellek, amikor az agyamra mész?
Visszavigyorogtam.
– Egyszerűen mazochista vagy, azt hiszem."

,,Én: Szerinted mire gondolt az első ember, aki valaha tehenet fejt?
Mr. Téves Szám: Most szívatsz?
Én: Pfuj, kétlem, hogy arra. De vajon csak baromi kíváncsi volt, mondjuk, hogy mit csinál ez az izé? Vagy látott egy borjút szopni, erre ő: HAVER, ÉN JÖVÖK?"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése