2022/09/19

Miket szeretnék még elolvasni idén?

 Sziasztok! Ez egy rövid bejegyzés lesz ma, ugyanis nem könyvajánlót hozok el most nektek, hanem összegyűjtöttem 10 könyvet, amit naaagyon szeretnék elolvasni még idén! Remélem, ti is kedvet kaptok néhányhoz!

1.) Sarah J. Maas: Felperzselt Királyság
Már csak az utolsó Üvegtrón rész van hátra, és befejezem a sorozatot. Igazából nem szeretném befejezni, hisz annyira imádom, és úgy érzem, nem tudom még elengedni, de túlságosan kíváncsi vagyok már rá.





2.) Agatha Christie: Tíz kicsi néger
Örök klasszikus. Ősszel mindig soookkal jobban szeretek krimit/thrillert olvasni, a Gyilkosság az Orient expresszen című művet pedig imádtam AC-től. Alig várom, hogy ez is sorra kerüljön!






3.) Amie Kaufman - Jay Kristoff: Aurora felemelkedése


Friss megjelenés, szuper vélemények: rögtön ment is a kívánságlistámra. Ráadásul rég olvastam már egy jó sci-fit is.




4.) J.L. Armentrout: Vérből és hamuból
Imádom JLA könyveit, nem is volt kérdés, hogy elolvasom ezt is. Ráadásul a molyos 93% sem lehet véletlen. :)









5.) Ali Hazelwood: A szerelem képlete


Tiktokon nagyon felkapott már régóta ez a könyv. Nálunk is végre megjelenik nemsokára, alig várom már, hogy én is elolvashassam és megtudjam, megéri-e a hype-ot!





6.) Böszörményi Gyula: A hullaházi skandalum

Imádom az összes Ambrózy könyvet. Mit mondjak még? :D





7.)  Mona Kasten: Újrakezdés

Szintén nagy a hype e körül a köny körül, így naaagyon kíváncsi vagyok, nekem mit fog majd nyújtani! Az Off campus és a Várok rád sorozat is hatalmas kedvencek nálam, szerintem ez sem fog csalódást okozni.




8.) Holly Jackson: Jó kislányok kézikönyve gyilkossághoz

Na erről a könyvről szerintem nem is hallottam még rossz véleményt, így ÓRIÁSI elvárásokkal fogok belekezdeni, de remélem, nem fogok majd csalódni benne.






9.) Elle Kennedy: A kockázat
IMÁDOM a Briar-fiúkat, az összes Elle Kennedy könyv hatalmas kedvenc nálam, egészen biztos vagyok benne, hogy ezt is imádni fogom.






10.) Colleen Hoover: Layla

CoHo könyvei egytől egyig megérik a hype-ot, remélem, a Layla is tetszeni fog majd. Még nem jelent meg, de elsők között szeretném majd elolvasni magyarul. :)






Ennyi is lett volna ez a bejegyzés, ezek mellett nyilván sok másik könyv is tervben van még, illetve egészen biztosan többet is el fogok olvasni tíznél, de jólesett összegezni így egy kicsit. Remélem, tetszett nektek ez a bejegyzés!

Szép estét, jó olvasást kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése