2023/06/18

Mia Sosa: A legrosszabb esküvői tanú

 Sziasztok! A mai bejegyzésem egy nagyon friss megjelenésről fog szólni, mely nem más, mint A legrosszabb esküvői tanú. Nagyon szépen köszönöm a példányt a Kossuth Kiadónak!

SZEREZD BE AKCIÓSAN ITT

ADATOK
Kiadó: Kossuth Kiadó Zrt.
Oldalak száma: 380
Borító: FÜLES, KARTONÁLT
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2023
Fordító: Medgyesy-Töreky Flóra

FÜLSZÖVEG

Egy oltár előtt elhagyott esküvőszervező? Ja, persze, az iróniát Carolina Santos is érzékeli. De múltjának e kellemetlen mozzanata ellenére Lina olyan lehetőséget kap, amely megváltoztathatja az életét. Csak egyetlen bökkenő van: együtt kell működnie a világ legrosszabb esküvői tanújával a saját kudarcba fulladt menyegzőjéről.
Max Hartley marketingszakértő eltökélt szándéka, hogy letegye a névjegyét egy áhított szállodai ügyfélnél, aki az arculata kiterjesztését tervezi. Aztán megtudja, hogy a bátyja eszes, lenyűgöző és abszolút tabu exmenyasszonyával kell dolgoznia, aki ráadásul ki nem állhatja őt…
Ha sikerül egymás kinyírása nélkül összehozniuk a prezentációjukat, mindketten jól járnak. Csakhogy Max az első számú közellenség, mióta arra biztatta a bátyját, hogy hagyja faképnél a menyasszonyt, és Lina a maga részéről kész megfizetni érte.
Lina és Max hamar felfedezik, hogy nem az ellenszenv az egyetlen érzelem, amitől szikrázik közöttük a levegő. Ám ez a rossz csillagzat alatt született páros mégsem lehet több ideiglenes játszópajtásnál, mert Lina nem vágyik szerelemre, Max pedig soha többé nem hajlandó a bátyja mellett másodhegedűst alakítani…

VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL: 
Nagyon szeretem az ilyen borítókat, ez sem kivétel. Aranyos, illik a könyvhöz, nincs rajta "igazi ember" = 5/5*-ös borító. (És még a színe is jó!)

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:
Eléggé vegyes ennek a könyvnek a fogadtatása, hisz még csak most jelent meg, de hallani róla bőven hideget is, illetve a Molyon is csak 78%-os.

Kíváncsian vártam ezt a könyvet már hónapok óta, így nagyon reméltem, hogy nekem tetszeni fog, és nem hagytam, hogy a sok rossz vélemény elvegye a kedvemet tőle. 

Az alapkoncepció nagyon tetszik: Linát pont az esküvője napján hagyja el (most már) exférje, számára teljesen érthetetlen okokból kifolyólag. Andrew állítólag azért dobta feleségét, mert testvére, Max azt mondta neki, hogy boldogabb élete lesz házasság nélkül. Így hát Lina két embert utál már teljes szívéből: volt férjét és annak öccsét.

Lina esküvőszervezőként dolgozik, és három évvel a történtek után lehetőséget kap arra, hogy karrierje csúcsán legyen. Ehhez azonban együtt kell működnie (vajon kivel) Max-szel. 

Max szándéka, hogy egy befolyásos szállodai csoportnál dolgozhasson marketingesként, azonban csak akkor kapja meg ezt a munkát, ha együtt dolgozik a bátyjának az exfeleségével, Lina Santos-szal. Nem sok kedve van hozzá, de fontos neki a munka, ki szeretne lépni bátyja árnyékából, elege van abból, hogy folyton mindenki hozzá hasonlítja.

(saját kép)

A pályázathoz közösen kell készíteniük egy prezentációt, csakhogy Lina nem képes Max-szel együtt dolgozni. Évek óta utálja őt, pontosabban az ominózus esküvője óta. Azonban mindketten tudják, hogy félre kell tenniük az ellenszenves érzéseket és muszáj együtt dolgozniuk. Hisz mindketten jól járnának.

Hamar rájönnek, hogy egészen jól megy a közös munka, és szinte izzik köztük a levegő, akármikor együtt vannak. Az utálat hamar átalakul... és onnantól nincs megállás.

Szerencsére nekem nagyon tetszett ez a könyv! Tipikus enemies to lovers romkom, azonban szerintem azok közül a jobb fajta. Igaz, hogy az elején Max nagyon nem volt a szívem csücske, de a könyv előrehaladtával sikerült megkedvelnem! <3
Egyszerűen imádtam benne a brazil kultúrát, a táncot, az ételeket, magát a portugál nyelvet (ez több helyen meg is jelent a könyvben). 
Szerintem sokkal több ez a könyv egy átlagos romkomnál, nekem legalábbis többet jelentett. Sokszor hangosan nevettem rajta, vagy éppen csak fogtam a fejemet.

,,-Próbáltam rájönni, miért nem hallottam felőled már több, mint másfél hete.
[…]
-És akkor rájöttem – úgy tesz, mintha ostort csattogtatna –, mintha villám csapott volna belém: Max és Lina horizontális szambáznak.
-Az horizontális mambó, baromarcú – sóhajtok."

Nagyon szívesen gondolok vissza erre a történetre, hisz ahhoz képest, hogy csak 380 oldal, igazán közel kerültek hozzám a szereplők.
Fogadós rész a történetben = ❤

AJÁNLOM NEKED EZT A KÖNYVET, HA
-egy gyors, de mégis tartalmas kikapcsolódásra vágysz
-szeretnél valami könnyen olvashatót
-szereted az enemies to lovers sztorikat
-szereted a 2 ember, 1 ágy típusú sztorikat
-garantált nevetésre vágysz :)

ÉRTÉKELÉSEM: 5/5


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése