2023/07/03

Kasie West: P.S. ​I Like You

Egy nagyon aranyos, nem komplikált, gyorsan olvasható könyv. Szerintem szuper nyári olvasmány, nem kell agyalni rajta, elég haladós és nem is hosszú a maga körülbelül 340 oldalával.
Köszönöm szépen a példányt a Menő Könyvek Kiadónak!


FÜLSZÖVEG
Aláírva, lepecsételve, kézbesítve…

A kémiaórán Lily lefirkant kedvenc dalszövegei közül néhányat a padjára. Másnap észreveszi, hogy valaki folytatta a szöveget, és üzenetet is hagyott.
Lily és névtelen levelezőtársa levelezésbe kezdenek – titkokat osztanak meg, zenekarokat ajánlanak és megnyílnak egymás előtt. Lily rájön, hogy szép lassan beleszeretett az ismeretlen levélíróba. De ki lehet az? Miközben próbálja megfejteni a rejtélyt, és a barátok, az iskolai zaklatók és a lökött családtagjai között lavírozik, rájön, hogy a szívügyeket nem mindig lehet pontosan megfogalmazni…






VÉLEMÉNYEM A BORÍTÓRÓL: 
Nagyon tetszik, mert imádom az ilyen stílusú borítókat, de megmondom őszintén, nekem nem az jött le róla, hogy a főszereplők még gimisek, hanem az, hogy felnőttek. Ha nem olvasom el a fülszöveget, megtévesztő lehet. Mindenesetre a színe nagyon tetszik, az egyszerűsége szintúgy, így jár az 5/5.

VÉLEMÉNYEM A TÖRTÉNETRŐL:
A könyv főszereplője Lily, egy cseppet sem átlagos gimnáziumi diák. Kicsit kitűnik a többiek közül, de a családja és a legjobb barátnője pont ezt szeretik benne. Lily élete a zene, imád dalszövegeken dolgozni és gitározni. És utálja a kémiát.
Éppen így kezdődik az egész levelezős bonyodalom is. Lily nem figyel oda kémia órán, hanem elkezd a pad szélére egy ismert dalszöveget körmölni. Következő alkalommal, amikor abban a teremben van órája, észreveszi, hogy valaki folytatta a dalszöveget - tehát ismeri azt az együttest, akit Lily is annyira imád!

,,Néha depresszív dalokat hallgatva úgy érzem, hogy az életem nem is olyan rossz."

Hamarosan már nem csak dalszövegekben ,,kommunikálnak", hanem elkezdenek egymásnak hosszabb leveleket is írni, amiket mindig ugyanott rejtenek el. Egyre több dolgot tudnak meg egymásról, és a lány azt is hamar kideríti, hogy a levelezőtársa nem lány, hanem egy fiú, aki a jelek szerint pontosan ugyanott ül a teremben, mint ő, csak egy másik időpontban!

Itt az ideje kiderítenie, hogy ki lehet az illető...

(saját kép)

Direkt nem írom le, ki lett végül Lily titokzatos levelezőtársa, mert nem szeretnék spoilerezni, viszont azt elmondhatom, hogy én pont rá számítottam, nekem nagyon evidens volt, viszont ha fiatalabb fejjel olvastam volna (13-14 évesen), akkor lehet, hogy jobban meglepett volna.

Összességében egy nagyon szerethető könyvet kaptam, ami bár rémesen egyszerű és sokszor számomra gyerekes volt, de egy gyors nyári kikapcsolódásnak tökéletesen megfelelt. Bár néha tényleg csak fogtam a fejem, hogy ,,Te jó ég, ez most komoly?"
Értem én, hogy gimisek a szereplők, de szerintem a korukhoz képest is sokszor nagyon meggondolatlanok, érthetetlenek voltak a döntéseik, megnyilvánulásaik.

Semmi extrára nem kell számítani ennél a könyvnél, pont azért jó, mert nincs túlgondolva és bonyolítva. 

Végül 4 csillagot kapott tőlem ez a történet, mert annyira nem tetszett, mint Kasie West másik könyve (Helyek, ahol még sosem jártunk), de mégis szerettem olvasni és szuper kikapcsolódás volt.

AJÁNLOM NEKED, HA:
-egy rövid, gyorsan kiolvasható könyvre vágysz
-nem szeretnél sokat agyalni egy történeten
-nem zavar a tipikus, sokszor gyerekes ,,tiniszerelem" a könyvben
-érdekel, ki lett végül Lily titokzatos levelezőtársa
-te is szereted a zenét, dalszövegeket, hangszereket



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése